DESMUNTANT LES BARRERES
4. Activitat grupal:
Aquesta activitat consistirà en què fotografieu diferents espais, llocs del centre educatiu que tinguin algun tipus de barrera arquitectònica.
Farem una breu presentació explicant quina problemàtica presenten, per a quin tipus de diversitat funcional presenten problema i aportant alguna tipus de sol·lució o intervenció.
L'esquema per presentar aquestes imatges serà el següent:- Imatge, fotografia
- Ubicació.
- Accessibilitat.
- En el cas de no ser accessible, una possible intervenció.
Fixa't amb l'exemple
- Imatge, fotografia
- Ubicació.
- Accessibilitat.
- En el cas de no ser accessible, una possible intervenció.
Fixa't amb l'exemple
UBICACIÓ: Entrada Sud de l'institut
ACCESSIBILITAT: No és accessible perquè, com
podem veure, hi ha un graó amb un pendent
superior a 2cm. (màxim admès per la normativa).
INTERVENCIÓ: Aquí s'hauria de solucionar traient
aquest graó i aplanant l'entrada al mateix nivell
per tal de poder-hi passar sense desnivells