DESMUNTANT LES BARRERES

4. Activitat grupal: 

Aquesta activitat consistirà en què fotografieu diferents espais, llocs del centre educatiu que tinguin algun tipus de barrera arquitectònica.

Farem una breu presentació explicant quina problemàtica presenten, per a quin tipus de diversitat funcional presenten problema i aportant alguna tipus de sol·lució o intervenció. 


L'esquema per presentar aquestes imatges serà el següent:
  • Imatge, fotografia
  • Ubicació. 
  • Accessibilitat.
  • En el cas de no ser accessible, una possible intervenció.

Fixa't amb l'exemple



UBICACIÓ: Entrada Sud de l'institut
ACCESSIBILITAT: No és accessible perquè, com podem veure, hi ha un graó amb un pendent superior a 2cm. (màxim admès per la normativa). 
INTERVENCIÓ: Aquí s'hauria de solucionar traient aquest graó i aplanant l'entrada al mateix nivell per tal de poder-hi passar sense desnivells


¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar